Тиждень педмайстерності вчителів, що атестуються

20 березня, згідно річного плану роботи школи в рамках тижня педмайстерності було проведено відкриті уроки вчителями, які атестуються.

Атестаційна комісія відвідала урок хімії в 7 класі на тему «Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами» (вчитель Рагузін В. П.), урок математики в 5 – Б класі на тему «Додавання і віднімання десяткових дробів» (вчитель Усік І. А.) та тренінг «Я – лідер», який провела педагог-організатор Маринич І. В. з активом учнівського самоврядування ДЮО «Веселка». Уроки та відкритий захід було проведено на високому методичному рівні з використанням сучасних інтерактивних технологій. Наші вчителі ще раз підтвердили, що вони майстри своєї справи.

Психологічний тренінг для вчителів "У блокнот сучасного вчителя"

на тему: "Роль вчителя у профілактиці шкільного булінгу"

28 лютого з метою оптимізації стосунків у шкільному колективі, недопущення та вироблення системі дій щодо попередження булінгу, практичним психологом Сорокіною В. С. для педагогів нашої школи було проведено тренінг «Роль вчителя у профілактиці шкільного булінгу».

Під час заходу педагоги поділилися спогадами про дитинство, пригадали випадки із свого шкільного життя та працювали в групах над складанням психологічних портретів потенційної жертви та потенційного агресора. По закінченню тренінгу вчителям було надано пам’ятки та рекомендації «Кроки взаємодії педагога з учнем», «Типи агресії у дітей та способи побудови стосунків з ними», «Що можуть зробити педагоги, щоб стати ближчими одне до одного».

Дана проблема є надзвичайно актуальною. Проте постійний пошук шляхів щодо її уникнення неодмінно приведе до успіху. Недарма у народі говорять: «Дорогу осилить ідучий».

/Files/images/trenng_bulng/P1040572.JPG/Files/images/trenng_bulng/P1040579.JPG/Files/images/trenng_bulng/P1040582.JPG/Files/images/trenng_bulng/P1040583.JPG/Files/images/trenng_bulng/P1040589.JPG

Тиждень майстерності вчителів спеціалістів першої та другої категорії

"Перлини досвіду"

Згідно з планом роботи школи, з 18 по 22 лютого з метою підвищення фахового рівня педагогічних працівників, поширення перспективного педагогічного досвіду, впровадження в практику роботи інноваційних в рамках Тижня майстерності вчителів спеціалістів першої та другої кваліфікаційної категорії «Перлини досвіду» пройшла панорами відкритих уроків.

У ході Тижня учителі школи продемонстрували оригінальні, нетрадиційні ідеї, форми і методи проведення сучасного уроку, поділились своїми родзинками та методичними знахідками.

/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/P1040462.JPG/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/P1040471.JPG/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/P1040442.JPG/Files/images/111.jpg/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/Гуцул 1.jpg/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/гуцул 2.jpg/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/227.jpg/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/IMG_20190220_094306.jpg/Files/images/tijden_pedmaysternost_2019_/IMG_20190220_090706.jpg


Семінар-практикум

"Тайм-менеджмент сучасного педагога як основа ефективності його роботи"

Той, хто дозволяє вислизати своєму часу випускає з рук своє життя, хто тримає в руках свій час – тримає в руках життя.

А. Лекейн

28 січня в нашій школі відбулось засідання семінару-практикуму на тему: «Тайм-менеджмент сучасного педагога як основа ефективності його роботи».

Мета заходу:

- ознайомити педагогів з поняттям «тайм-менеджмент» та його складовими;

- розглянути «поглиначів» часу та методи їх подолання;

- формувати вміння максимально використовувати свій особистий потенціал через організацію власного життєвого простору;

- сприяти розвитку навичок управління часом для підвищення ефективності роботи і особистісного зростання.

Ця тема є актуальною на сьогоднішній день, оскільки зростання обсягу інформації, яку засвоює вчитель щодня, спонукає його постійно вчитися, переорієнтовуватися на нові підходи до навчання учнів. Саме тому педагогам так не вистачає часу.

Виправити ситуацію допоможе оволодіння основами тайм-менеджменту.

Учасники семінару дізналися про корисні принципи і правила ефективного управління часом, використання яких допоможе оптимізувати життя, роботу та громадську діяльність так, щоб підтримувати себе у досягненні цілей і при цьому отримувати повне задоволення від кожної хвилини свого життя.

Бережіть час: це тканина, з якої зроблене життя!

/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410037.JPG/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410051.JPG/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410071.JPG/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410076.JPG/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410079.JPG/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410112.JPG/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410084.JPG/Files/images/semnar-praktikum_taym-menedjment/S1410114.JPG

Психологічний тренінг для вчителів
"У блокнот сучасного вчителя"
на тему: "Формування емоційно здорової особистості учня"

Заняття спрямоване на систематизацію знань педагогів щодо формування здорового способу життя учнів; показати роль позитивних емоцій у всіх видах рухової діяльності дітей; учити застосовувати в роботі зі школярами різні прийоми нормалізації емоційного стану.

Вчителі попрацювали в групах, визначили чинники, що позитивно впливають на здоров'я, і чинники, які руйнують його; намалювали портрет здорової дитини та створили "Модель здоров'я".

Педагоги прийняли активну участь в одній із вправ - заняття з арт-терапії. Три групи працювали з різними матеріалами за різними техніками:

  1. Індивідуальна робота з фарбами
  2. Групова робота з олівцями
  3. Індивідуальна робота в групі з пластиліном.

Кожна з груп презентувала та поділилася враженнями.

На завершення кожному вчителю були дані практичні рекомендації формування емоційно здорової особистості.

/Files/images/IMG_20181218_151739.jpg/Files/images/IMG_20181218_151823.jpg/Files/images/IMG_20181218_152612.jpg/Files/images/IMG_20181218_153452.jpg/Files/images/IMG_20181218_153459.jpg/Files/images/IMG_20181218_153512.jpg/Files/images/IMG_20181218_150651.jpg

Семінар-практикум
«Інноваційна грамотність педагога як складова його професіоналізму»

Сучасний урок – це твір мистецтва,
де педагог уміло використовує
всі можливості для розвитку
особистості учня.

М. Ебнер-Ешенбах

Сьогодні школа потребує педагога нового типу, який здатний розкрити фахові здібності й талант, розвивати ініціативу, спрямований на творчий пошук, готовий самореалізовуватись у професійній діяльності. Сучасний учитель повинен володіти останніми науковими досягненнями в освітній сфері, інформацією щодо інноваційних педагогічних технологій, використовувати їх в педагогічній практиці.

Тому досить актуальною є тема семінару-практикуму «Інноваційна грамотність педагога як складова його професіоналізму», який було проведено в нашій школі 10 грудня 2018 року.

У ході семінару учасники обговорили особливості побудови інноваційного освітнього середовища, яке є джерелом розвитку особистості, обмінялись думками щодо інноваційної діяльності вчителя сучасної школи та визначили етапи формування інноваційної грамотності педагога. Всі присутні з цікавістю вислухали матеріали теоретичного блоку та долучились до практичної частини: виконували запропоновані вправи, активно працювали в групах, презентували створені ними моделі творчого вчителя.

Викладання – це мистецтво. Тому винаходити, удосконалюватися – це єдиний курс сучасного вчителя.

/Files/images/S1300024.JPG/Files/images/S1300033.JPG/Files/images/S1300036.JPG/Files/images/S1300044.JPG/Files/images/S1300049.JPG/Files/images/S1300052.JPG/Files/images/S1300058.JPG/Files/images/S1300065.JPG/Files/images/S1300076.JPG/Files/images/S1300085.JPG

Тиждень педагогічної майстерності
вчителів вищої кваліфікаційної категорії
«Мої методичні знахідки»

Справжній педагог повинен працювати на майбутнє…

Згідно річного плану роботи з 05 по 09 листопада 2018 року в нашій школі проходив тиждень педагогічної майстерності вчителів вищої кваліфікаційної категорії «Мої методичні знахідки».

Основними завданнями проведення Тижня є:

  • розвиток ініціативи та творчого пошуку педагогічних працівників;
  • демонстрування та обмін секретами власної педагогічної майстерності;
  • упровадження в практичну діяльність інноваційних технологій, різноманітних форм і методів роботи.

Протягом Тижня було проведено серію відкритих уроків, під час яких педагоги продемонстрували свою майстерність та креативність, бажання активного пошуку та впровадження нових методів навчання.

Усі уроки було проведено на високому методичному рівні. Тож творчих вам успіхів та професійних звершень!

Психологічний тренінг
" У блокнот сучасного вчителя"

п ива Професія вчителя потребує постійного професійного та особистісного росту. Саме для усвідомлення та розвитку особистісних якостей педагогами школи, для кращого пізнання ними своїх здібностей та талантів 29 жовтня практичний психолог Сорокіна В.С. провела психологічний тренінг «Дорога до себе».

п иваКожен із нас ще раз переконався, що самопізнання є необхідним не тільки для вивчення себе, своїх якостей та можливостей, а й передбачає планування роботи над собою з метою самовдосконалення.


Семінар-практикум
«Теорія і практика проведення сучасного уроку»

на тему «Портрет сучасного вчителя ЗЗСО в контексті Нової української школи».

Далеко не кожний стане вченим, письменником, артистом,
далеко не кожному призначено винайти порох,
але майстром у своїй справі повинен стати кожний.

В. Сухомлинський

24 вересня 2018 року відбулось засідання семінару-практикуму «Теорія і практика проведення сучасного уроку» на тему «Портрет сучасного вчителя ЗЗСО в контексті Нової української школи».

Заступник директора з НВР Хижняк О. А. наголосила, що на сьогоднішньому етапі розвитку освіти дитині недостатньо дати лише знання, важливо ще навчити користуватися ними. Тому особлива увага приділяється учителеві. Нова школа потребує вчителя, який може стати агентом змін. «Школа українська буде успішна, якщо в неї прийде успішний учитель. Він — успішний вчитель та фахівець — вирішить дуже багато питань щодо якості викладання… Діти сьогодні хочуть сучасних, діти сьогодні хочуть креативних, діти сьогодні хочуть учителів, які розуміють їх, в першу чергу» (Лілія Гриневич).

Здатність педагога організувати навчальну роботу з вирішення творчих завдань, виявлення ініціативи, самостійності є новим професійним орієнтиром у роботі вчителя. Базовим принципом Нової української школи має стати педагогіка партнерства: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог-взаємодія-взаємоповага; принципи соціального партнерства.

Під час проведення заходу присутні мали змогу обмінятися думками з приводу нової ролі вчителя; відверто висловитись про те, що саме хвилює, цікавить педагогів; визначили фактори, що сприяють зростанню бажання вчителя працювати та досягати поставленої мети; поділились правилами душевної рівноваги та, працюючи в групах, представили створені ними моделі сучасного вчителя.

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає. А хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище.» У цьому й полягає місія сучасного педагога-майстра, бо всі ми разом робимо одну справу – виховуємо людину майбутнього.

/Files/images/S1020017.JPG/Files/images/S1020025.JPG/Files/images/S1020029.JPG/Files/images/S1020035.JPG/Files/images/S1020039.JPG/Files/images/S1020048.JPG/Files/images/S1020054.JPG/Files/images/S1020055.JPG

Методичний тиждень вчителів вищої категорії
«Родзинки досвіду»

Творчий учитель – творчий учень

Школа – святиня і надія народу.
У школі навчають не тільки читати, писати,
рахувати, мислити, пізнавати навколишній світ,
багатства науки і мистецтва. У школі вчать жити.

В. О. Сухомлинський

Важко переоцінити роль школи у житті суспільства. Професія вчителя завжди вимагала від тих, хто її обрав, повної віддачі. Учитель готується до хорошого уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії: щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла.

Згідно річного плану роботи в період з 20.11 по 24.11 в нашій школі проходив методичний тиждень вчителів вищої категорії «Родзинки досвіду».

Тиждень педагогічної майстерності переконав, що всі вчителі володіють змістом навчальних програм, методами, засобами й технологіями навчання та виховання, демократичним стилем спілкування з учнями. Усі уроки проведено на високому методичному рівні.

Найщиріші вітання нашим педагогам та учням! Зичимо Вам здоров' я та творчих злетів!

/Files/images/IMG_20171120_123134.jpg/Files/images/IMG_20171121_101858_1.jpg/Files/images/IMG_20171121_114619_1.jpg/Files/images/IMG_20171121_124218.jpg/Files/images/IMG_20171121_131834.jpg/Files/images/IMG_20171122_100928.jpg/Files/images/IMG_20171123_091544.jpg/Files/images/IMG_20171123_103143_1.jpg/Files/images/IMG_20171123_122623_1.jpg/Files/images/IMG_20171123_133448_1.jpg/Files/images/IMG_20171124_094746.jpg

Семінар-практикум
«Сучасний урок – основа ефективної і якісної освіти: теорія, практика, проблеми»

З метою вдосконалення освітнього рівня та ІКТ-компетентності педагогічних працівників 25 вересня 2017 року згідно з планом роботи школи відбулось засідання постійно діючого семінару-практикуму «Сучасний урок – основа ефективної і якісної освіти: теорія, практика, проблеми».

Тема засідання семінару: Візуалізація навчання як ефективна форма проведення сучасного уроку.

Під час семінару було розглянуто ряд питаннь:

- теоретичні основи візуалізації навчання;

- мета та основні функції візуалізації;

- особливості візуалізації даних, представлених у різних формах;

- сучасні методи та засоби візуалізації навчальної інформації.

В ході семінару вчителі мали нагоду познайомитися з досвідом використання ментальних карт, кластерів, інтерактивних плакатів, ейдос-конспектів на уроках.

Учителі отримали практичні навички по створенню різних видів візуалізації даних в залежності від мети їх представлення та особливостей навчального предмету. Учасники заходу відзначили важливість сучасних підходів до викладання предметів та обговорили шляхи реалізації візуальної підтримки під час створення авторських електронних матеріалів.

/Files/images/MEMO0006.JPG/Files/images/MEMO0002.JPG

Семінар – практикум
«Особистісно орієнтоване навчання – умова оптимізації навчального процесу»

Те, що ми зібралися разом, - це тільки початок.
Те, що ми продовжуємо залишатися разом -
це вже досягнення.
Те, що ми разом працюємо -
це справжній успіх!

Генрі Форд

В понеділок, 30 січня 2017 року, відбулося чергове засідання постійно діючого семінару – практикуму «Сучасний урок – основа ефективної і якісної освіти: теорія, практика, проблеми».

Сьогодні перед освітою стоїть завдання підготовки учнів, які вміють творчо мислити, зіставляти та аналізувати факти, аргументовано захищати власну точку зору, мають достатню теоретичну підготовку, вміють реалізувати її на практиці. Тому нині дуже важливим є особистісно орієнтований підхід вчителя до педагогічної діяльності. Особистісно орієнтоване навчання - саме той шлях, який дає змогу організувати навчання з повагою до особистості, із врахуванням особливостей індивідуального розвитку, потреб кожної дитини. Саме з цією метою було проведено семінар – практикум «Особистісноорієнтованенавчання – умоваоптимізаціїнавчальногопроцесу».

Мета семінару: ознайомити педагогів з науковим підходом до вирішення проблеми особистісно орієнтованого навчання; з’ясувати глибину знань вчителів з проблемної теми семінару; визначити основні вимоги до особистісно-орієнтованого уроку як основної ланки оптимізації навчального процесу; сприяти пошуку нових можливостей педагогів для особистісного зростання, збагаченню їх професійного досвіду.

Під час семінару – практикуму було опрацьовано ряд питань: «Особистісний підхід у педагогіці: історія виникнення та дослідження видатних педагогів», «Суть та зміст особистісно орієнтованого навчання», «Особистісно орієнтовані технології навчання», «Урок у системі особистісно орієнтованого навчання. Форми й методи роботи на особистісно орієнтованому уроці».

Цікава розмова відбулася з педагогами під час виконання вправ: «Контрасти», «Портрет сучасного учня», «Ситуація», «Маю свою думку», «Вимоги до особистісно орієнтованого уроку», де учасники семінару, працюючи у групах, брали активну участь у створенні оптимальної моделі сучасного уроку; виділяли основні чинники, які впливають на його ефективність та аспекти, які залежать від учня й учителя. Підсумком роботи стала виведена педагогами формула підвищення ефективності уроку: ефективність сучасного уроку – це майстерність та творчість учителя у поєднанні з інтерактивними формами навчання та тісною співпрацею з учнем. Лише в злагодженій, творчій праці педагогічного й учнівського колективів особистісно орієнтоване навчання дасть позитивний результат.

/Files/images/DSCN8165.JPG/Files/images/DSCN8172.JPG/Files/images/DSCN8168.JPG

Семінар-практикум
«Проектні технології як важлива умова формування творчої особистості учня»

Не досить оволодіти премудрістю,
потрібно також уміти користуватися нею.

Ціцерон

«Навчити дитину вчитися, дати їй уміння, за допомогою яких вона буде самостійно здійматися зі сходинки на сходинку довгого шляху пізнання, - це одне з найскладніших завдань вчителя. Саме у його здійсненні – ключ до тієї педагогічної мудрості, опанування якої робить нашу працю творчою»

В.О. Сухомлинський

Сучасний етап розвитку національної системи освіти та виховання характеризується поширенням інноваційних процесів, істотною особливістю яких є варіативність та технологічність. З цією метою 2 грудня 2016 року відбувся семінар-практикум «Проектні технології як важлива умова формування творчої особистості учня.»

Мета семінару: з’ясувати сутність проектної технології та методику її впровадження в навчально-виховний процес; розвивати вміння педагогів працювати за проектною технологією; спонукати вчителів до творчого пошуку, обміну досвідом; удосконалювати вміння працювати в групах; створити відповідні умови та налаштувати педагогів на творчу діяльність.

Завдання :

  • визначити значення проекту як методу навчальної діяльності;
  • з'ясувати алгоритм дій вчителя та учнів на певних етапах проекту;
  • створити модель навчального проекту;
  • налаштувати педагогів на доцільне використання проних технологій в навчальній діяльності;
  • активізувати наукове мислення.

У ході семінару було розглянуто такі питання: історія виникнення технології, активні дослідники та основоположники методик.; класифікація та типи проектів; структура та оформлення проекту.

Було зазначено, що застосування проектної технології забезпечує побудову навчально-виховного процесу на основі діяльнісного й особистісного підходів, сприяє формуванню позитивної мотивації учнів, розвитку їхньої пізнавальної активності.

Продовженням практичної частини семінару-практикуму було представлення вчителями Самсевич О. В., Прокопів Т. М., Сидорчук В. І. проектів з досвіду роботи.

Дане засідання розширило кругозір присутніх з питання розвитку творчості школярів, дало можливість визначити необхідні складові педагогічної майстерності сучасного вчителя та сприяло виробленню практичних стратегій партнерської взаємодії вчителя та учнівського колективу.

З метою підведення підсумків роботи семінару-практикуму було проведено експрес-опитування, в ході якого присутні мали можливість висловити свої зауваження та пропозиції щодо проведення методичного заходу. Дане анкетування показало, що учасники максимально були включені у роботу, отримали цікаву та корисну інформацію щодо організації проектної діяльності вчителями-предметниками.

У ході роботи було зазначено, що проектна діяльність дозволяє наблизити навчально-виховний процес до життя, до потреб дітей, процес виховання адаптувати до реальних життєвих ситуацій, а головне – робить життя школярів цікавим і змістовним.

Отже, час проектних технологій прийшов, і вміння використовувати їх – це показник високої кваліфікації та інноваційного мислення педагога, орієнтації на розвиток креативності школяра у процесі виховання, підготовки конкурентоспроможної особистості громадянина та патріота України.

/Files/images/DSCN7984.JPG/Files/images/DSCN7988.JPG/Files/images/DSCN7990.JPG/Files/images/DSCN7998.JPG


Психологічний тренінг
"Справжній вчитель: хто він?"

31 жовтня, згідно з річним планом роботи, було проведено психологічний тренінг «У блокнот сучасного вчителя».

Тема тренінгу: «Справжній вчитель: хто він?»

Мета тренінгу: допомогти вчителям усвідомити наявність проблемних зон в особистісній і професійній сферах, сприяти підвищенню мотивації вчителів до саморозвитку і самореалізації, формувати навички групового співробітництва.

Завдання тренінгу:

  • визначити проблемні зони в особистісній та діяльнісній сферах учасників;
  • визначити ступінь життєвої активності вчителів;
  • сприяти усвідомленню учасників особистих цінностей як основи життєвого самовизначення;
  • формувати бачення й усвідомлення вчителями поєднання у своїй діяльності різних стилів поводження;
  • сприяти формуванню навичок кооперативної взаємодії.

У ході тренінгу було проведено ряд цікавих і пізнавальних вправ: «Колесо життя», «Ціннісні орієнтації», «Фасилітатор», «Острів реалізованих сподівань», а також тест «Який Ви актор» та моделювання ситуації «Яким повинен бути вчитель».

Учасники заходу переконалися, що справжній вчитель має знати особливості дітей нинішнього часу й добре розбиратися в психології. Крім того, педагог зобов’язаний вміти знаходити підхід до кожного учня і любити дітей. Саме поєднання загальних і спеціальних здібностей з високим рівнем розвитку творчого мислення вчителя забезпечує справжню, а не суто зовнішню, ефективність його діяльності.

/Files/images/1а.jpg/Files/images/1б.jpg/Files/images/1в.jpg/Files/images/1г.jpg/Files/images/2а.jpg/Files/images/2б.jpg/Files/images/2в.jpg/Files/images/2г.jpg

Психологічний тренінг
«У блокнот сучасного вчителя»

14 березня 2016 року відбулося засідання психологічного тренінгу «У блокнот сучасного вчителя» з питання «Професійна ідентичність як засіб професійно-творчого становлення педагога». Мета тренінгу: розкриття сутності поняття «професійна ідентичність» педагога, визначення складових компонентів структури професійної ідентичності та шляхів підвищення навчально-виховного процесу.

Під час виконання ряду вправ педагоги визначили, що «професійна ідентичність» — це динамічна система, яка формується в процесі професійної освіти та активного розвитку професійної компетентності і впливає на ціннісно- смислову сферу, удосконалення професійної майстерності спеціаліста. Складовими професійної ідентичності педагогічного працівника є комунікативний, емоційно-вольовий та емпатійний компоненти, які, взаємодіючи, формують ядро професійної ідентичності — образ професійного «Я». Необхідною умовою розвитку професійної ідентичності вчителя є: власне особистість вчителя; особистісний і професійний потенціал; спеціальні знання, уміння і навички.

/Files/images/DSC_0522.JPG/Files/images/DSC_0516.JPG/Files/images/DSC_0503.JPG


ТИЖДЕНЬ МАЙСТЕРНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

«Творчість класного керівника:
шляхи звільнення від стереотипів»

Важливу роль у розвитку особистості учнів, формуванні системи виховної роботи у навчальному закладі відіграють класні керівники. Саме вони покликані спрямувати енергію школярів на форми і види діяльності, які б сприяли їх становленню і самоствердженню у колективі, духовному збагаченню, формуванню практичних умінь, закріпленню навичок здорового способу життя.

Щоб успішно вирішити ці задачі 8 по 12 лютого був проведений тиждень творчості класних керівників.

Мета тижня :

  • підвищення науково – методичного рівня виховної роботи в класних колективах;
  • вивчення нових аспектів діяльності та застосування новітніх технологій у виховній системі класного керівника;
  • розвиток творчої активності класного керівника;
  • популяризація передового педагогічного досвіду роботи класних керівників та класоводів..

Завдання :

  • продемонструвати психолого-педагогічну ерудицію, педагогічну спостережливість, аналітичну майстерність;
  • визначити рівень розвитку творчої індивідуальності класних керівників;
  • створити сприятливі умови для самореалізації, самовдосконалення особистості учнів, розвитку позитивних рис характеру;
  • презентувати творчі надбання, методичні знахідки класних керівників.

В понеділок, 8 лютого, було проведено методичні посиденьки «Який «класний» класний?» з метою обміну думками щодо можливих шляхів покращення стану виховної роботи в класних колективах та з’ясування ролі класного керівника.

/Files/images/DSC_0154.JPG/Files/images/DSC_0161.JPG

У вівторок, 9 лютого, відбулось засідання творчої лабораторії, де свій досвід колегам презентували вчителі, що атестуються – Кравченко С. В., Солтановська Л.В., Гуцол К.М.

/Files/images/DSCN6884.JPG

В середу, 10 лютого, на засіданні методичного об’єднання класних керівників вчителі обговорили умови успішного виховання дітей у родині, прослухали лекцію «Використання нетрадиційних форм роботи з батьками», поділились досвідом щодо актуальних методів, прийомів та засобів виховання учнів.

/Files/images/DSC_0142.JPG/Files/images/DSC_0150.JPG

В п’ятницю, 12 лютого, пройшло засідання дискусійного клубу «Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів», метою якогобуло налаштувати класних керівників на вирішення методичних проблем; переконати в необхідності розвитку творчості педагогів, упровадження нових методик, нестандартних прийомів активізації різноманітних видів діяльності учнів задля поліпшення виховного середовища; сприяти активному професійному спілкуванню.

/Files/images/DSCN6923.JPG/Files/images/DSCN6912.JPG

Упродовж тижня – «Бенефіс класного керівника» (Проведення відкритих виховних заходів)

/Files/images/DSC_0107.JPG

1-А клас, Сидорчук В.І.

/Files/images/DSCN6668.JPG

1-Б клас, Піхаленко Т.М.

/Files/images/DSCN6714.JPG/Files/images/DSCN6735.JPG

2-А клас, Озернюк О.М.

/Files/images/DSCN6775.JPG/Files/images/DSCN6785.JPG

3-Б клас, Гуцул Н.В.

/Files/images/DSCN6636.JPG/Files/images/DSCN6639.JPG

5-Б клас, Решетніченко О.В.

/Files/images/DSC_0148.JPG

6-А клас, Прокопів Т.М.

/Files/images/DSCN6646.JPG/Files/images/DSCN6651.JPG

8 клас, Бабійчук Т.М.

/Files/images/DSCN6880.JPG/Files/images/DSCN6833.JPG

9 клас, Самсевич О.В.

/Files/images/DSCN6689.JPG

11 клас, Голенко Н.В.


Сучасний урок – основа ефективної і якісної освіти: теорія, практика, проблеми.

14 квітня 2016 року було проведено семінар – практикум на тему «Наступність у навчанні школяра в початковій, основній, старшій школі та міжпредметні зв’язки як засоби підвищення ефективності навчально – виховного процесу».

Тема семінару викликала інтерес у педагогів і вони активно співпрацювали в групах та ділились досвідом роботи з даного питання. Було визначено особливості взаємодії вчителів початкової та основної школи, причини зниження успішності школярів у навчанні при переході з однієї ланки в іншу та вироблено практичні рекомендації на допомогу вчителям – предметникам.

Аналізуючи роль міжпредметних зв’язків у навчальному процесі колеги прийшли до висновку, що обрані форми й методи мають сприяти різносторонньому використанню знань з різних предметів та спонукати до пошуку нових методик, що вимагають взаємодії матеріалу різних дисциплін.

Семінар своєчасний, змістовний і корисний, оскільки сьогодні надзвичайно актуальним є питання наступності та здійснення міжпредметних зв’язків на уроках . Учасникам семінару припало до душі вдале поєднання науково-теоретичної і практичної частини заходу. Питання семінару висвітлені повно, чітко та відзначаються практичним спрямуванням.

/Files/images/DSCN7071.JPG/Files/images/DSCN7072.JPG/Files/images/DSCN7074.JPG/Files/images/DSCN7077.JPG

Відповідно до плану роботи школи 1 лютого 2016 року було проведено семінар – практикум на тему «Знання, уміння, навички як категорії вираження цілей навчання».

Мета семінару – удосконалювати уміння членів педагогічного колективу створювати модель сучасного уроку та з’ясувати, від чого залежить його ефективність; спонукати вчителів до творчого пошуку, самовдосконалення.

Програма семінару – практикуму включала міні – лекцію з мультимедійною презентацією, підготовленою Хижняк О. А., тестування та методичний діалог між учасниками. В роботі семінару прийняли участь всі члени колективу. Різноманітність видів та форм роботи стали поштовхом до роздумів та висловлення власних думок. У ході практичної частини семінару вчителі мали змогу поділитись досвідом роботи, а також було зазначено проблеми та питання, з якими вони стикаються у своїй роботі. Практично всі учасники проявили активність у спілкуванні, вміло співпрацювали в групах, пригадуючи основи дидактики та працюючи над створенням моделі сучасного уроку.

/Files/images/педрада1.jpg/Files/images/педрада2.jpg/Files/images/педрада3.jpg/Files/images/педрада4.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 428